FORENINGEN HERREMAD         

Forside    
 
Indkøber oversigt  -  Hold 1
08-10-2024 Carsten Bjørn Hansen + Carlo Vestergaard
22-10-2024 Knud Erik Pedersen + Jørgen Andersen
05-11-2024 Ole Carstensen + Peter Larsen
19-11-2024 Jan Ovesen + Knud-Erik Sabroe
03-12-2024 Carl Langgaard + Henrik Rasmussen
17-12-2024 Ole Pedersen + Ole Rasmussen
14-01-2025 Jørgen Jensen + Carsten Svinding
28-01-2025 Erling Leth + Ole Wenneberg
11-02-2025 Carsten Bjørn Hansen + Jørgen Andersen
25-02-2025 Knud Erik Pedersen + Peter Larsen
11-03-2025 Ole Carstensen + Knud-Erik Sabroe
25-03-2025 Jan Ovesen + Carlo Vestergaard
08-04-2025 Carl Langgaard + Ole Rasmussen
22-04-2025 Ole Wenneberg + Ole Pedersen
29-04-2025 Henrik Rasmussen + Erling Leth

 

Indkøber oversigt  -  Hold 2
01-10-2024 Per Schrøder + Lars Abild
29-10-2024 Carsten Larsen + Niels Teichmann
12-11-2024 Niels Erik Larsen + Poul Erik Therkelsen
26-11-2024 Uffe Vithen + Kai Nielsen
10-12-2024 Poul-Erik Pedersen + Aksel Faber
17-12-2024 Henrik Fode + Henrik Ry Mathiasen
07-01-2025 Børge H. Jensen + Jørn Kristoffersen
21-01-2025 Carsten Larsen + Lars Abild
04-02-2025 Kai Nielsen + Per Istrup
18-02-2025 Jørn Kristoffersen + Henrik Ry Mathiasen
04-03-2025 Uffe Vithen + Per Schrøder
18-03-2025 Per Istrup + Aksel Faber
01-04-2025 Henrik Fode + Børge H. Jensen
29-04-2025 Poul-Erik Pedersen + Niels Erik Larsen
 
 

Sæsonens Temaer

Måned År

Tema

Oktober

2024    Vildt

November

2024    Alt godt fra havet

Januar

2025    Pastaretter

Februar

2025    Frit valg

Marts

2025    Grækenland

 

Reglement og Retningslinier     


1. Sæsonens opskrifter :

Opskrifter sendes til web-master på mail senest 1 uge i før de skal bruges på en madaften !!
Brug evt. venstre menu på forsiden for at vælge korrekt mailadresse !

2. Varebeholdning :

Tag ved indkøb højde for varelageret !!!

Print varelagerlisten ud og hav den med på indkøb. Se listen her.
Skal der til en menu bruges mere af en lagervare, end den mængde, der er anført på lagerlisten,
indkøbes så vidt muligt KUN den manglende mængde.
Carsten Bjørn Hansen er udpeget som ansvarlig for varelageret og sikrer, at det er til stede til hver madaften.
Indkøbte varer, der ikke er anført i varebeholdningen, bedes fjernet ved afslutning af en madaften.
Venlig hilsen Bestyrelsen

3. Ordensreglement (Reglement for madhold af 14. januar 2013):

Det påhviler indkøberne:
3.1. at udvælge menu og indberette menuen med opskrifter i maskinlæsbar stand til foreningens webmaster(e) senest 1 uge i forvejen
3.2. at foretage indkøb og fordeling til de enkelte køkkenhold af de til madlavningen nødvendige ingredienser inklusiv drikkevarer; udlæg for indkøb af mad - og drikkevarer refunderes ved henvendelse pr. mail til foreningens kasserer
3.3. at sørge for rettidig oplåsning af lokale og skabe, planlægge og organisere madaftenens forløb, herunder indledningsvis at orientere hele madholdet om forhold af særlig betydning vedr. opskrifter o.a.
3.4. at sørge for og overvåge oprydning i og rengøring af lokalet ved aftenens afslutning, herunder efterse, at foreningens egne rekvisitter (knive m.m.) er lagt på plads i foreningens egne skabe, og at foreningens permanente beholdning af ingredienser er pakket ordensmæssigt. Eventuelle mangler i den permanente beholdning rapporteres snarest muligt til den ansvarlige for den permanente beholdning, p.t. Carsten Bjørn Hansen, telefon 5191 9749
3.5. at sørge for bortskaffelse af affald, emballage o.l. samt evt. overskydende madvarer. Overskydende madvarer må kun efterlades i den permanente beholdning i det omfang, den foreskrevne mængde ikke derved overskrides; vinflasker bortskaffes til flaskecontainere uden for skolens område
3.6. at forlade lokalet som de sidste og sørge for aflåsning af skabe og lokale og derefter overdrage nøglerne til næste indkøbshold.

Det påhviler medlemmerne:

3.7 at melde afbud til en given tirsdags-madaften senest lørdag aften kl 18:00