FORENINGEN HERREMAD         

Forside    
 
Indkøbshold oversigt  -  Hold 1
11-10-2022 Carsten Bjørn Hansen + Carlo Vestergaard
25-10-2022 Knud Erik Pedersen + Jan Ovesen
08-11-2022 Knud-Erik Sabroe + Ole Pedersen
22-11-2022 Henrik Rasmussen + Ole Carstensen
06-12-2022 Carl Langgaard + Henning Just
20-12-2022 Peter Larsen + Erling Leth
03-01-2023 Jørgen Jensen + Carsten Svinding
17-01-2023 Ole Glasius + Ole Rasmussen
31-01-2023 Carsten Bjørn Hansen + Jan Ovesen
14-02-2023 Knud Erik Pedersen + Ole Pedersen
28-02-2023 Knud-Erik Sabroe + Ole Carstensen
14-03-2023 Henrik Rasmussen + Carlo Vestergaard
28-03-2023 Carl Langgaard + Erling Leth
Indkøbshold oversigt  -  Hold 2
04-10-2022 Poul-Erik Pedersen + Per Schrøder
01-11-2022 Lars Abild + Bent Jensen
15-11-2022 Poul Erik Therkelsen + Uffe Vithen
29-11-2022 Per Istrup + Niels Erik Larsen
13-12-2022 Niels Teichmann + Bjørn Hansen
20-12-2022 Henrik Fode + Jørn Kristoffersen
10-01-2023 Børge H. Jensen + Kai Nielsen
24-01-2023 Per Schrøder + Lars Abild
07-02-2023 Niels Erik Larsen + Poul Erik Therkelsen
21-02-2023 Kai Nielsen + Jørn Kristoffersen
07-03-2023 Uffe Vithen + Niels Teichmann
21-03-2023 Bent Jensen + Bjørn Hansen
28-03-2023 Poul-Erik Pedersen + Børge H. Jensen
 

Sæsonens Temaer

Måned År

Tema

November

2022    Asiatisk mad

Januar

2023    Fisk

Februar

2023    Kål, retter hvori indgår en eller flere typer kål

Marts

2023    Det nordiske køkken

 

Reglement og Retningslinier     


1. Sæsonens opskrifter :

Opskrifter sendes til web-master på mail senest 1 uge i før de skal bruges på en madaften !!
Brug evt. venstre menu på forsiden for at vælge korrekt mailadresse !

2. Varebeholdning :

Tag ved indkøb højde for varelageret !!!

Print varelagerlisten ud og hav den med på indkøb. Se listen her.
Skal der til en menu bruges mere af en lagervare, end den mængde, der er anført på lagerlisten,
indkøbes så vidt muligt KUN den manglende mængde.
Carsten Bjørn Hansen er udpeget som ansvarlig for varelageret og sikrer, at det er til stede til hver madaften.
Indkøbte varer, der ikke er anført i varebeholdningen, bedes fjernet ved afslutning af en madaften.
Venlig hilsen Bestyrelsen

3. Ordensreglement (Reglement for madhold af 14. januar 2013):

Det påhviler indkøberne:
3.1. at udvælge menu og indberette menuen med opskrifter i maskinlæsbar stand til foreningens webmaster(e) senest 1 uge i forvejen
3.2. at foretage indkøb og fordeling til de enkelte køkkenhold af de til madlavningen nødvendige ingredienser inklusiv drikkevarer; udlæg for indkøb af mad - og drikkevarer refunderes ved henvendelse pr. mail til foreningens kasserer
3.3. at sørge for rettidig oplåsning af lokale og skabe, planlægge og organisere madaftenens forløb, herunder indledningsvis at orientere hele madholdet om forhold af særlig betydning vedr. opskrifter o.a.
3.4. at sørge for og overvåge oprydning i og rengøring af lokalet ved aftenens afslutning, herunder efterse, at foreningens egne rekvisitter (knive m.m.) er lagt på plads i foreningens egne skabe, og at foreningens permanente beholdning af ingredienser er pakket ordensmæssigt. Eventuelle mangler i den permanente beholdning rapporteres snarest muligt til den ansvarlige for den permanente beholdning, p.t. Carsten Bjørn Hansen, telefon 5191 9749
3.5. at sørge for bortskaffelse af affald, emballage o.l. samt evt. overskydende madvarer. Overskydende madvarer må kun efterlades i den permanente beholdning i det omfang, den foreskrevne mængde ikke derved overskrides; vinflasker bortskaffes til flaskecontainere uden for skolens område
3.6. at forlade lokalet som de sidste og sørge for aflåsning af skabe og lokale og derefter overdrage nøglerne til næste indkøbshold.